February 3, 2011

Batalkan hasrat dihati

Aduhhh…..

Pulang dari kerja tadi aku sangkakan dapat bercuti dengan aman sempena cuti raya cina sekali harung dengan hujung minggu. Tiba-tiba aku mendapat khabar tidak gembira dari adikku. Keretaku yang dipandunya telah dihantam dari belakang.

Mujurlah tidak ada kemalangan jiwa dan kerosakan pun tidak terlalu teruk. Hanya bahagian bamper belakang dan bahagian bawah bonet yang remuk. Esoknya sudah raya cina, malam ni mereka akan makan besar….tidak akan ada pomen yang akan buka kedai (nak cari pomen melayu area penang ni bukan senang). Terpaksalah aku bersabar buat beberapa hari sebelum direpair.

Walaupun agak sedih namun aku mula terfikirkan sesuatu. Ikut perkiraannya aku bercadang untuk berjumpa En. Shaiful arowana samada esok ataupun pada hari Sabtu. Kejadian ini mula menyebabkan aku berfikir seperti ada aral. Setelah berfikir panjang….akhirnya aku membuat keputusan untuk tidak teruskan hasrat melabur dengan arowana ini. Mungkin dilain masa aku tidak pasti…

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...